Asli06 Merhaba arkadaşlar doğumuma çok kısa bi süre kaldı yarın oda bakmaya çıkıcaz fakat genç odası alıcaz karyola 100×200 ve 120×200 var sizce hangisini almalıyım ? Üç parça genç odası takımı için 7500₺ uugunmu birde ?
ezgi0901 Asli06 bence fiyat çok iyi, büyüklük olarak da yatağı koyacağınız odaya göre alın bence. Büyük yatak sığıyorsa büyük alın derim
Alka Asli06 Bende genç odası aldım canim. 120 ye 200 yanlış hatırlamıyorsam. Yani en küçüğün bir buyuguydu işte . Baza aldım. İçinde baza şu.uzun olan neydi adı sifonyer mi ondan . 3 kapaklı dolap. Bı tanede kitaplık var . 9 bin civarı tuttu hepsi 5 6 ay önce . İstikbal .
Fnen Asli06 ben karyolasın 90×190 almıştım her konuda rahat olur diye. Sünger nevresim vs sıkıntı çekmeyeyim diye. Bence uygun 2 ay önce 6bine aldım bende