Oznuracar İkinci hamileliğim ama göbeğim assagi doğru büyüyor yani dik değil assagi doğru sarkıyor sanki bu normal mi
o1anneadayi Oznuracar benim de öyle canım aşağıda göbeğim göğsümle göbeğim arasında 4 parmak boşluk var
Oznuracar Gzmmmmmm11 sorun yok mu Yani ilk hamilelikte göbeğim yüksekti ama bunda assagida bir tuhaf oldum bende