İyi akşamlar. 36+0 dayız. Çalışıyordum gecen hafta çalışamaz raporu aldım ancak raporun üstünde yazan kafamı karıştırdı. Dogum öncesi çalışır yazıyor ve izin aldıgım tarihteki gebelik haftam yazıyor. Ama orneklere baktım da analız ıznı calısamaz yazıyor bircogunda. Calısıp ızne ayrılırken rapor alan anneler ne demek ıstedıgımı anlar dogru da açıkladıysam 🙈 bilen biri bana açıklar mı bana dogru mu verilmiş