EdaHilal Kızlar merhaba 32 haftalık gebeyim Vajinamda gün içinde bazen birden bıçak saplanır gibi ağrı oluyor geçiyor , ama bu gün içinde 3 4 kez oluyor nedeni nedir bilen var mı ?
Eloscan EdaHilal magnezyum kullanıyor musunuz? Yorulunca benim de oluyor magnezyum verdi doktorum bunun için.
narlinco EdaHilal merhaba, benimde oluyor zaman zamanda karnımın ortasından vajinama kadar 2-3 saniyelik batma oluyor ☹️ Bazı yerlerde idrar yolu enfeksiyonununda sebep verebileceği okudum. Bugün idrar kültürüne baktırdım sizde baktırın isterseniz.
Tugbaa2937 EdaHilal benimde oluyor hergun forumdaki okudum. Normal seylermis. Pelvis kemiğinin genişlemesi ve doğuma hazırlanması oluyormuş. Birde bebek aşağı doğru baskı yaptigi için iğne batması gibi bir his oluyor. Benim 38.cj haftam bitmek üzere sizin zamanlarınızda başlamıştı. Ama artık daha siksik oluyor
EdaHilal narlinco idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı bende ama ilaçla tedavi ettik bu 30. Haftadan sonra sıklaşmaya başladı her sitede farklı bir yorum yazıyor 🥺
Teusa Tugbaa2937 ay bende de bu şekilde ve rahatsız edici oluyor. Hani doğum ağrısı belden giriyor diyorlar ins öyledir yoksa bu ağrı orda dayanılmaz diyorum
Pemberuya Benim iki gündür sağ kasıkta batma var sanki bıçak saplanıyor, 3 gün var reglime ama gebelik olsa bile hemen batma hissi olur mu? Enfeksiyon (sistit)'da var denmişti geçen ayda