Bende sigara kullaniyordum gunde 1 paket ıcerdim diyebilirim. Hamileligim ikinci ayında bir tiksindim daha da tövbe eşim icip yanima geldiğinde kovuyordum berbat kokuyor ben bunu nasil içiyordum diyorum.yemekten sonra arıyorum bi tane denedim yok tövbe içemiyorum. Umurim içenler sağlikla bebeklerini kucağina alir🥰