viildaaannn ay yeminle aynısı bende böyle bi post açmayı düşünüyodum herkes normal diyo ama acısını anlatamam bebeğin başı çıkcakmış gibi bi baskı var ayağa kalkmaya korkuyorum üstelik daha karnım düşmedi 36+1 olduk bugün iki haftadır da bu ağrı var kontrole gidince sorcam bende