edanure reglim 9 gün gecikince Gecen hafta evde hamilelik testi yaptım ve pozitif çıktı karnmda kram gibi ağrılarım oluyor bide göğüslerim çok hassas ve sert doktora ne zaman gitmeliyim siz nezmn ilk gittinz doktora
ezgi0901 edanure 9 gün gecikme olmuş bence artık gidebilirsin gebelik varsa kese de görünür artık zaten
sh-1707 edanure kan testi verdin mi kaç haftalık şu anda bebeğin 7. Haftada falan gidersen kalp atışı olup olmadığını da öğrenebilirsin
Sinem_scn1234 edanure bence bir iki hafta bekle daha yenidir kesen falan da gozukmeye bilir normal o agrilar jlk ay oluyor
Elika0 edanure sabah sağlık ocağına git canım kan tahlili yaptır. Orada kaç haftalık olduğu belli olur zaten. Gebelik var ise 7.haftadan sonra git bence direk kalp atışı duyarsın inşallah 🙏 sağlık ocağında yaptıracağın testte kaç haftalık olduğu görünecek ☘️
Kbrkrt edanure ben yarın ilk 7+0 da gideceğim garanti olsun kalp atışı için falan diye 1. Ve 2. Gebeliğimde erken gitmiştim sürekli git gel strese girdim. 6+ Haftanın sonlarında gidersen gittiğinde herşeyşni öğrenirsin
Eliffefee edanure muhtemeln bebeğin 6-7 hafta arasıdır şimdi gtsende kese görünebilir belko yada iyi hissediyorum diyorsun bi hafta snra felan git kese net görünür