Brlcfrnannesi sağolun çok teşekkür ederim, darısı başınıza inşallah, sizin de aradan epey zaman gecmiş olur inşallah istediğiniz gibi :) ilk doğum gibi öncelikle ve bir mucize kesinlikle , kolay olmadı tabiki o doğum sancılarını çekmek fakat sonucu benim için çok güzel oldu kendime güvenim geldi 😊 sadece epizyotomi yapıldı fakat sezaryen ağrısı gibi değil, Rabbim nasip etsin tüm isteyenlere