Canım emin değilim ama ben gebeliğimi bilmedem önce antibiyotik kullandım benim de idrarımda köpürme vardı. Sonra idrar tahlilinde protein kaçağı çıktı. Ama doktorum bazen antibiyotik kullanımı buna sebep olabilir 3 gün sonra tekrar test ver dedi. Verdim ve kaçak çıkmadı. Seninki de bu yüzden olabilir