Harunnazli Merhaba anneler ankara Keçiörene bağlı olan hastanelerden önerebileceğiniz bayan doktor varmi
Minnaksercecik Harunnazli devlette Zübeyde hanım a gidiyorum ve her seferinde farklı doktor geliyor özel olarak istersen bazen sanatoryum tıp a gidiyorum kadın doğum doktoru çok iyi tabi her zaman gidemiyorum 125₺ olmus muayene ücreti
Nezii Harunnazli Ben Zübeyde hanıma kanamam olması sebebiyle acilden girdim. Kanaması olan bir hastaya alttan ultrasonu hart diye sokarak var olan kanamamı dahasa arttıran aptal bir doktora denk geldim. Asla gitmem birdaha. Allah düşürmesin. Şehir hastanesi uzak olmasa oraya gidin derdim.
Nehir-Poyraz Harunnazli ayy asla önermem orayı. Bende Keçiören de oturuyorum gazi üniversitesine gidiyorum özele gitcem zamanda Medicalparka gidiyorum
Minnaksercecik Harunnazli Zübeyde hanimda acil her zaman alttan bakıyor daha iyi görünüyor diye kanama alanı varmı diye yani bende kanama olmasına rağmen her gittiğimde alttan bakıldı kanamam olmasa da bakılıyor gerçi ama etlik Zübeyde kapaniyormus bende şehir hastanesine gideceğim inşallah
Harunnazli Nezii ben bebek bekliyordum ama geçen ay kanamam çok olduğu için ve sancım olduğu için regl değil acaba çocukmu düşürüyorum diye korkarak gittim banada aynı şekilde alttan bakıldı idrar ve böbrek enfeksiyonu olduğu söylendi
mnrgnc Zübeyde hanımı tavsiye etmem enfeksiyon yaşadığımda acile gittim hiç bişey bilmeyen salak bir doktora denk geldim muayene için gittiğimde de aynısı oldu gidebilirseniz devlet için şehir hastanesi özel derseniz Medical Parkı tavsiye ederim
Harunnazli mnrgnc acile bir kere bende gittim hatta bir bayana çok sinir olmuştum konuşma tarzına falan ama polikinlikteki doktorların nasıl olduğunu bilmiyorum