Esra1- Kaşıntı ile başlayan durumumu doktor ile sonuçlandırdım olması gerekenden yüksek çıktı karaciğer enzim değerlerim (alt ve ast) Başına gelen varmı bebeğim için çok korkuyorum yarın gidicem doktora ama yine de içim içimi kemiriyor .. 26.haftalığız 😪
Elika0 Esra1- ben 36 haftalığım bende de biraz yüksek çıktı. Kullandığın ilaç varsa onlar yapabiliyor canım endişelenme. Doktorum bana normal dedi. Hamilelikte normalden biraz yüksek olabiliyor endişe etme
Polenpolen52 Esra1- canım gecen hafta benım fena yuksekti alt ast, ıctıgım vıtamınlerden kaynaklı dıye dusunuolar bır haftadır ıcmıyorum bakalım dusmusmu :) sıkıtnj yapılcak bır durum yokmus , ılacla kontrol altına alınıyormus
Esra1- Yediğime içtiğime sırf bebeğim için her anne gibi dikkat ediyorum sağlıksız şeylerden canım çekmedikçe keyfine asla yemiyorum böyle bi durumda olmak bütün moralimi alt üst etti içtiğim tek de dediğiniz gibi demir ve vitaminler 😪 İnşallah dediğiniz gibi olur Rabbim onları korusun sag salim kollarımıza versin inşallah 😪