Nurss34 bizim hastanede öyleydi 😂😂 televizyon var video izletiyorlardı. Ben de bir gün laboratuvara gittim. Bir cihaz bekliyordum. O arada oturayım dedim. Ama kapısında falan hiçbişe yazmıyor. Ben de koltuğa oturdum laboratuvarda çalışan Yusuf diye bir arkadaşım vardı. Napıyosun kız burda dedi. Cihazı versenizde gitsem dedim yoruldum. Niye spermiogram odasında oturuyorsun dedi 🙄 ben böyle 😳😳 neee 🤢 allah kahretmesin yazı assanıza şuraya dedim koltuğa oturdum bide ahhahahae. Tv de afedetsiniz çıplak kadın resimleri falan açıyorlardı. Sonra kapısına yazı astılar spermiyogram odası diye 😂😂😂