mrvcl9 Kızlar sancı yokken o sancıyı hissetmezken Nst de sancı nasıl çıkıyo anlamıyorum biri anlatabilir mi 🤔🤔
teletabi mrvcl9 Acı eşiği ile alakalı canım. Benimde 100 ü gören sancılarım vardı doğuma aldılar ama bende tık yoktu😅
seraygunel Aynı şeyi ben yaşıyorum çok düzenli sancılarım çıktı ama asla hissetmiyorum üstüne bide 3 cm açıklığım var yarın sabah doğuma giricem. Tamamen acı eşiği ile ilgili. 😊