Bebekistiyorum000 oznur-01 allah bağışlasın yenimi öğrendin hamileliğini benimde adetime 2 gün var yakın tarihteyiz benimde silik cozgı çıktıda siz ne zaman yaptınız
Sevilayozdemir oznur-01 bende 5+1 oldum bugün daha doktora gitmedim son adete göre bu , sanırım bı 6 hafta olunca garanti olsun diye gidicem. Malum virüs var birde küçük kızım var keseyi goremeyip eve dönmeyin ☺️
Fatooos Ben ilk 5+2 de gitmiştim o zaman kese görünmedi. Doktor kesin görünsün diye 7.haftada çağırdı o zaman kese de oluşmuştu bebeğin kalp atışı da
oznur-01 Fatooos sanırım kişiden kişiye değişiyor çok erken gören de var dediğin gibi 6 7 haftada gören de var
Sumeyyenurc Ben gecen hafta 5+2 de gittim iki gun ileride çıktım ultrasonda yani5+4 tuk görünmüştü kesemiz iki hafta sonra yani 7+4 de gel demisti haftaya gitcez suan ultrasonda cikan sonucun uzerine ekleyerek gidiyorum 6+4 olduk bu gece inşallah
oznur-01 FKHA alttan baktırabilir miyim bilmiyorum ki😳 inşallah gerek kalmadan ultrasyonda görülür. Sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah
oznur-01 Bebekistiyorum000 amin inşallah iki gün önce öğrendim bat iki Bebekistiyorum000 amin inaşşah iki gün önce yaptım bende adet günüm yaptım ama hissettim ben kasığıma gün de iki üç kere batma lar oldu çok kısa süren umarım sizde hamilesinizdir Allah isteyen herkese nasip etsin
nslspsy9 Pazartesi doktora gitmiştim yarın kan vericem ve tekrar sonuçla doktoruma gidicem acaba ağırlar normal mi
oznur-01 nslspsy9 hayırlı geceler bende büyük bir ağrı yok sadece günde bir kaç kez kasığıma batma oluyor tabiki kişiden kişiye değişir bu. İnşallah hamilesinizdir
oznur-01 Sevilayozdemir evet keseyi görmeme ihtimalim var ama en azından kan verriz sonucu görrüz yaptığımız testlere de ne kadar güvenicez bilmiyorum ki birde kullanmamız gereken folik asit var imiş ihmal etmemek için erken gitmek istiyorum
nslspsy9 oznur-01 hamileyim canım ama ağrıların normal olup olmadığını çözemedim bugün kan verdim yarın öğleden sonra sonuçlar çıkacak hayırlısı İnşaAllah
FKHA oznur-01 benim gaz problemim vardı çok o yüzden maalesef 10. Haftaya kadar karından göremedik hiç bi zaman net hep alttan muayene oldum çok şükür bu hafta gaz bitmiş karından rahat gördük 😂😂😂 ama alttan bakılmasına karşı değilim ben güvendiğin bi doktorun olursa tabi herkesin tercihi insallah güzel sonuçlar alırsınız 😊🙏🏻
Deletedmom547899 oznur-01 benim 5975 değerle 4+6 göründü tabi uygulamaya göre 4+6.Doktor daha küçük olduğunu söyledi