Mervbeder bende çalışıyorum bana dediler ki doğumdan sonra 170i ara oraya dilekçe ver 1 hafta içinde yatacak dediler. Bende 6 senedir çalışıyorum bana da güzel bi miktar yatar dediler çalıştığın süre zarfında primlere ve belli bir sürenin devamsızlığına bakıyorlarmış. Bende doğurayım yapacam. İş yerimde bana böyle söylemişlerdi izne çıkarken.