Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var ilk doğumumu yaptım bir sıkıntı olmadı iğne felan vurulmadı sanırım bebek benim kanımı taşıdığı İçin şimdi ikinci hamileliğim ikinci üçüncü gebliklerde riskli olabiliyormuş bebekler için başına gelen var mı neler yaptınız acaba düşündürüyor beni