Nur234 kim yazmış onu . benim ilk bebeğim progestan sayesinde şuan 2,5 yaşında . aksine o ilaç olmasa bebeklerimiz tutunamazdı bize . o ne saçma ve yersiz bi bilgi aktarımı olmuş . hiçbir zararı olmadığı gibi hayatta tutuyor bebeklerimizi bize bağlıyor . süz inanmayın böyle asılsız saçma bilgilere