zeynnn5441 Merhaba hanımlar size bi sorum olacaktı az önce sol kasigimda hissettim bebegin hareketlerini böyle olan var mı acaba sıkıntı mıdır acaba böyle olması ilk hamileligim bilmiyorum 🌸
Elika0 zeynnn5441 oh maşallah hadi hayırlı olsunnn ☘️ Sol kasıkta hissetmiştim bende ilk sanırım. Öyle olunca kız diyorlar galiba tam emin değilim ama sizinkisi kız mı ☺️
Smyrayldrm zeynnn5441 yok cnm geziyordur 🤣😀😀suanda 28+2 haftalıgım 🥰 heryerde masalh kasıkta hissedebiliyrm yukarıda hıssedıbılıytm gobek delıgım ustunde ben sıpa masalh her yerde bazen ıkızmı acaba dıyrm 🤭 🙏🧿Masallh abilerine cekmıs benım oglan onlara benzedi valhı 🤦♀️ yandım ben 2 ay snra 🤭😀🤣🤣
Esmaonur zeynnn5441 benimde hep solda, 24+4te doktora gittik sol tarafına yerleşmiş dedi. Sizinkide öyledir muhtemelen korkulacak bir şey değil içiniz rahat olsun 🥰