betulolcay Arkadaşım 39 haftalık gebe şuan. Dün gece 3 ten beri sürekli kahverengi leke gelmeye başlamış. Nişan diye düşündük ilk ama şuan sürekli geldiği için kakasını mı yutuyor endişe ettik. Aynı durumu yaşayan var mı acaba 🙁
1999luanne betulolcay nişan kan renginde olur diye biliyorum neden ihmal etti ebe olmasına rağmen bence bi an önce doktora gitmeli nişan sümüksü kan renginde olurmuş
dugmeannesi betulolcay kuzum koşsun gitsin hastaneye ihmale gelmez bebek hareketi varmı ? Haftası gelmiş bide
Ayaz2016alya2022 betulolcay nişan az bişey gelir durur belki bu dediniz gibi bebek kakasını yapmıs onun belırtısıde akıntı olurmus renkli hatta dün karşıma çıktı ben de post açtım konuyla ilgili zaman kaybetmeyin dr gıdın geçmiş olsun
betulolcay Zuzu04 bebeğin hareketlerini hissedebiliyorum diyor ama. Bencede en iyisi doktora görünmesi olacak
dugmeannesi betulolcay herkeste Nisan gelmeye biliyor bebek kakasını yaptıysa Allah korusun bebeğimde naneyide zehirler imkanı varsa kalksın gitsin hemen hastaneye. İnşallah kötü bişey olmaz 💕