İyi akşamlar hanımlar gebelikte sakız çiğnenince bebegin dogduktan sonra sürekli ağzı akar salyalı olur diyorlar eltimin 6 aylık bebeği var ve ağzı hep akıyor ona bağlıyorlar gerceklik payı nedir? Doğumuma 16 gün kaldı mide yanmalarndan duramiyorm sakızın iyi geldiğini söylüyorlar ama korkudan çiğniyemiyorum çünkü eltimin oğlu sürekli önünü ıslattığı için bronşit başlangıcı oluşmuş bebekte ki annesi çok dikkatli bi insandir ona rağmen var mi 2. 3 gebeligini yaşayıp önceki gebeliklernde sakız çiğneyip ayni seylerlele karşılaşan anneler.