Merve9194 Merhabalar hanimlar bugun 5+2 ye girdik cok şükür 🙏 bu akşam bacağımn ön tarafları böyle sizliyo agriyo alt karnımda adet sancısı oluşuyor hamdolsun leke hiç bişey yok ama demem şu ki normal mı ? İnsan korkuyor lütfen siz bu dönemde neler yaşadınız 😊
Patito__ Merve9194 cok normal cnm bnm 8. Haftama girene kdr hep alt karnm agrisi bunun icin dr a bile gtmistim dr dediki yer aciyor kendne degisimler basladi normal
Zeynebs Merve9194 aynen canım benimde 5+2 bende de o tarz şeyler oluyor ama normal olduğunu okudum çok fazla kafaya takma rahat ol bişey olmaz inşallah 😊
Sldkuru Mrb ben 5+4 haftalığım... Elimi kaldıracak halim yok desem yeri Hafif bulantım var Lekelenme olmuştu şuan yok bunun için ilaç kullanıyorum bel ağrımda olmaya başladı
Fulyax Kasık ağrıları oluyor bendede oldu çok ve rahim büyüdüğü için dedi doktorumm şuan allaha şükür 24.haftadayız kızımı bekliyorum😊🤰🏻🙏🏼
silacetin88 Ben de 5+2 deyim hafif kasık ağrılarım ve göğüs hassasiyeti dışında hiç belirtim yok 🤷♀️
Merve9194 Gögsüm de çok bişey hissetmiyorum ama rahim içinde biseyler oluyor iğne batması gibi biseyler oluyor onu hissediyorum 🤗