Bereeeeen3 Merhaba kızlar bu benim ilk hamileligim, aşırı derece de korkularım var normal mi ? Suan 11 haftalıgız her gün düşünüyorum acaba iyi mi nasıl diye, sizin bu haftalarda belirtileriniz nelerdi ? 🤍
Anne_Rabia Benimde hafif olanları saymassak hiç bulantım olmadı diyebilirim . Tabi arada kasık ağrıları falan oluyor. Bende endişe ediyorum iyi mi acaba diye ahhh annelik ne kutsal birseymis daha doğmadan damarlarıma kadar işledi 🙏 sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏