Aysckzgnc Nasıl gidiyor? Size de vakit geçmiyo gibi geliyo mu ya😬😬 aslında 17 hafta kalmış oluyo geriye, çok da fazla değil ama yine de Mayısı düşününce çok var gibi… herhangi şikayetiniz var mı? Nasıl geçiyor son haftalar??
Hlt-seyma21 Aysckzgnc vallahi bana da geçmiyor gibi geliyor yolu yarıladık diye galiba heyecanla birlikte böyle hissediyoruz ama kucağıma almak İçin çok sabırsızım 24+4 bu arada erkek 🦋
Eda_Esen Aysckzgnc Benim de 22+3 mutlu huzurlu korkulu endişeli geçiyor günlerim rabbim kucağimıza almayı da nasip etsin inşallah bambaşka bir şey bu 💐 sıkıntım da genel de kuyruk sokumu ağrısı oluyor dün de iki göğüs arasın da göğüs kafesim de bi şiddetli ağrı nefes darlığı oldu hastaneye gittik çok şükür bi sıkıntı yok kas sıkışmasıdır denildi gün geçtikçe endişe çoğalıyor gibi hayırlısı bakalım …
heleninannesi06 Aysckzgnc 22+5 selamlar 😃 nefes darlığı akşama doğru şişkinlik güçlenmiş tekmeler ile yola devam ediyoruz Bir de ara ara başım dönüyor ya yaşayan var mı
Aysckzgnc Hlt-seyma21 ya ben dee🙏🏼 Benim de 22 ye kadar erkekti, doktorum e kız bu dedi 10 hafta sonra 😂😂😂
Duygu388 ayyy 24 haftalık yok anam takılı kaldık sanki geçmel bilmiyor mide yanmam mide bulantısı bitmiyor hazımsızlık bir yandan öff baştan beri zor geçiyor bnm hamilelik birde çalışan biriyim 32 haftalık olaydı hayırlısıyla da iznime çıkaydım bi 🤦♀️🤦♀️
Aysckzgnc Duygu388 ay Allah yardımcınız olsun inşallah bi an önce izne ayrılır evde bol bol yatarak keyifle geçirirsiniz kalan zamanıı😍 benim hiç mide bulantım olmadı
yukss95 Duygu388 merhaba. Covit sebebi ile 24 - 32. Haftalar arası idari izine çıkma hakkınız var. Bakanlığın genelgesi bu şekilde ve hala devam ediyor. Ben mesela yaklaşık 2 haftadır idari izindeyim
Aysckzgnc Eda_Esen ya bu bana da oluyo 2 gündür, anormal sanıyodum demek ki herkeste olan bişey, canım sıkıldı yatıyorum derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum nefes darlığı oluyo
Nisalimon Eda_Esen aynıyız sizinle bende birkaç gündür Göğüs kafesimde sıkışma hissediyorum batıyor nefes alamadığım düşünüyorum
Aysckzgnc heleninannesi06 benim de nefes darlığım var 2 gündür yaa, demek ki normal yalnız değilmişiz 😂
Seyma_ck Aysckzgnc Bende de oluyo bebek baskı yaptığı için ciğerler zorlanıyomuş ondan oluyomuş.Bazısının vücudu alışıyomuş zamanla geçiyomuş ama bazısı doğurana kadar alışamıyomuş.Ben de beklemedeyim İnşallah alışır vücut
heleninannesi06 Aysckzgnc valla camı aciyorum havalandiriyorum filan kendimi biraz öyle rahatlatiyorum tavsiyemdir 😃
Kbkarzu Benimde 22+5 erkek 😊 hayırlısıyla Mayıs ayini bekliyorum hem çok heycanli hemde annelik endişesiyle bakalım sağlıkla alalım kucaklarimiza inşallah🤲 kuyruk sokumu ağrısı ve agirlasma başladı bende,bide geceleri artan minnak tekmeler 🥰
Eda_Esen Nisalimon çoğu bitti gitti azı kaldı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bunlar da geçecek bazen iyi olsun da ağrısın tek diyorum 🤰🏼
Aysckzgnc Mitra evet benim 4 boyutlu ultrason fotoğraflarının arasında ikişer hafta oluyo hep, gerçekten 22. Haftada oturmuş bi surat gördüm😍
Nisalimon 22+3 gunluguz dün detaylı usg miz yapıldı sukur hanımefendi çok iyi fakat bende nefes darlığı problemi yaşıyorum sol bacağıma kramp çok giriyor belimde fıtık olduğu için
Bebetonunannesii 23 haftalık kız 🥰🐣 Burun tıkanıklığı yaşıyorum bi de akşamları başım dönüyor arada. Hamileliğimden beri bel ağrısı yaşıyorum ona alıştım zaten. Ve şiddetli mide yanması 🤷♀️🙄
Inci-mert Detaylı usg de 3 boyutlu gostermedi bende, sizin nasıldı detaylı usg siyah beyaz miydi aynı