Zeytin20 anladım ben de orada takipliyim eşimin işinden dolayı doğumda %50 indirim yapacaklar o yüzden. Doğuma kendi kadın doğum doktorunuz mu gelmişti yoksa nöbetçi doktor mu ilgilenmişti ? Bir de doğum sırasında falan ebeler hemşireler sizinle ilgileniyor mu odaları falan nasıl merak ediyorum 😬 burada çok araştırdım ama o hastanede doğum yapan pek yok yeteri kadar bilgiye ulaşamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🏻