İyi akşamlar arkadaşlar. Ben 5.ayımdan itibaren demir ilacı kullanıyorum. Doktorum hiç aksatma dedi ve dediğini yapıyorum. Ama son ayımda olduğum için aile hekimliğinde son kez tahlil verdim. Az önce sonuçlarıma baktım e nabızdan. Ferritin 11-300 arası olması gerekirken benim ki 3 çıkmış. Ve kırmızıyla işaretlenmiş. Demirde 50-180 aralığında olması gerekirken benim 30 çıkmış. Kolesterol de yüksek çıkmış. İlaca rağmen nasıl bu kadar düşük çıkar mı. Doktora gidicem yarın ilk iş. Ama yinede telaşlandım. Son ayımdayım inşallah bi sıkıntı olmaz. Değerleriniz bu kadar düşük çıkmışmıydı. Belki aranızda hemşire filan vardır. Yarına kadar içim içimi yiyecek pimpirikliyim zaten