defnelobe Merhaba hanımlar. Doğumum için şişli kolan hastanesini seçmiştim. Fiyat bilgisi aldım 10.500 dediler epidural sezeryan için 😨 Ekstra durumlar hariç. Burada doğum yapıp memnun kalan varmı? parayı verdiğime değermi?
Elika0 defnelobe yuuuuhh ya. Bende bugün kendi doktorumdan neredeyse vazgeçecek durumdayım. Yarın hastaneyi arayıp bilgi alacağım doğum ücreti için.. sanırım devlete döneceğim 36+2 haftalık hamileyim fiyatlar uçmuş resmen
kuzeymomsss defnelobe okuduklarıma şok oldum benim gittiğim hastanede sanırım 4750 TL olmuş ben ona bile çok diyordum ve şuan şükrettim 🙄
defnelobe Elika0 bende 36 haftalık gebeyim. Bugün anlaşmalı olduğu doktorumun bu hastaneden fiyat bilgisi aldım çok uçuk ya. Bide biliyorsunuz ki en önemli olay yenidoğan ünitesi iyi biyer olması 🥺
Elika0 defnelobe devlet hastanesine gideceğim canım ben mecburen.. 10 bin veremeyeceğim vallahi. Devlette vardır zaten.. sende bi bak istersen devlete
defnelobe Elika0 doktoruma çok güveniyorum. Doğumdan da aşırı korkuyorum. Orda isteğe bağlı sezeryan yok diyr biliyorum 🥺
bsraaktan Bende medipol esenlere gidiyorum 3900 normal 4900 sezeryan dediler sizinkiler baya yüksek kızlar neden ki
defnelobe bsraaktan işte uçuk herşey ya devam ettiğim doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneler kısıtlı olunca el mecbur 🥺
Mihriballim defnelobe normal sgk fiyatları farklı biraz daha uygun oluyor diye biliyorum ama hastaneden hastaneye değişir kuzum
symyldrm defnelobe Aşırı artmış fiyatlar 😱 2 buçuk ay önce 3700 ödedik bu fiyatları görünce iyi zamanda doğurmuşum