Tgclvnt doğum için memleketime gelmem gerekti uçakla bulunduğum yerden dolayı mecburdum uçağa binmeye ve 34. Haftada aşı oldum bende sizin gibi çok tedirgindim olmadım doğumdan sonra olurum dedim ama uçak için mecburiydi çok şükür bi sorun olmadı 3 tanede doktora danıştım. Bi sorun olmadı sizde doktorunuza danışıp olabilirsiniz bence