Kızlar 35deyim, doktorum 37de çatı muayenesi yapacağını söylediii. İlk defa yaptırıcam ne olduğu hakkında hiç bi fikrim yok ve kime söylesem bana acıklı bir yüz ifadesiyle aayyy diyo😒😒 korkumdan internete de yazıp bakmak istemiyorum malum orda her zaman insanı daha çok korkutucak şeyler yazıyor. Cesaretimi topladım ve soruyorum nasıl yapılıyo bu zıkkım da herkes benim adıma üzülüyoo gerçekten korkutuldum 😩😩