selmabttl3 2011 de büyük kızımı orda doğum yapmıştım çok kötüydü ve pisti şuan nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️Zübeyde hanıma neden gitmedin orası biraz daha iyi
Zuzu04 havvagull doktorların hepsi iyi diyorlar arkadaşım gidiyor ondan biliyorum ayrıca üniversite hastanesi olduğu için daha iyi devlet hastanelerine göre