Ayyysss darisi bana olsun insAllah çok heyecanlıyım yavrumla buluşmak için ins düşmez benim ki çünkü 14 dollenmeden elene elene 1 tane kaldı keşke fazladan bizim de olsaydı içim çok rahat edecekti 😖 ama olsun Rabbime şükür 🤲 çok dua ettim dünden bugüne az daha hâşâ da göğe yükselecektim ağlaya ağlaya sınavım buymuş diye diye namazligin üstünde uyumuşum sabaha kadar 😑 rabbim de kucağına aldirsın sağlıkla senin de ya 🥰