Nazendehanim aynen kuzum çok sükür rahat 🥰 ben hemen düşünüyorum kalırsam hemen özele gitcem bi kez görünüyüm diyorum . Devlet berbat . Gecen arkadaş adetin 3. Günü kan vermeye gtmiş , 8 haftalık hamilesin kalp atışı yok kürtaja alcaz demiş . Başka hastaneye gitmiş bebek yok demişler kandada bebek yok 🙄 banada arkadasın gittiği bebeğin yasıyor sağlıklı kalbide atıyor ddi halbuki 8 gün once durmuş kalbi 🤦🏻♀️ Zaten bunu düşüne düşüne bebeğim gitti 2. De bakalım kuzum rabbim büyük