Cuma günü düşük yaptım bu ikici düşüğüm rabbim sen kimseye bu duyguyu tattırma çok acı okadar kaptrmştm kendimi hemen küçük bir yelek bile yaptım bebeğime nasip olmadı bir çok uygulama indrdim çok mutluydum hiç birine girmek istemedim mental olarak çok yıprandım 3ay bekle dediler hemen olurmu bilmem zaten klomenle tutmuştu burdaki hamile anne adaylarının akıbeti başıma olur inşallah dua edin çok ihtiyacım var hamile kalmam için önerdiğiniz bir şey varmı?