Zeynepmustafa01 Kızlar 21 haftalık hamileyim ve grip oldum nefes alamıyorum burun tıkalı, baş ağrısı, kas ağrıları, hapşurma öksurme balgam hepsi var ve napacagimi blmiyorum geciren var mi nasil atlattınız 😥😣😣😣
Ilkgozagrimiz Zeynepmustafa01 kesinlikle hastaneye git bn evde gecer diye bekledim daha kotu oldum hic ihmal etme
Hayriyetunahan Aynen hastaneye git serum veriyorlar hemen kendine geliyorsun ben de hamileligimde agir bi grip gecirdim hastaneye gittim serumdan sonra obur gune bisey kalmafi