ElifKarata _tuba12 rica ederim ödemesi üst kat ta vezne var oraya yapılıyor 180 TL felandı en son ama 180 TL verdikten sonra mesela 14 gün sonra yeniden konstrole ücretsiz gidiliyordu insallah hala öyledir 😇😇😍😍1 kere ödeme yapılıp 2 kere muayene oluyordu yani
ElifKarata ozlemmerveeee19 canım ben 3 yıl önce gittimde 125 TL di smdi 180 olmuş diye duydum ama 2 . Kontrole çağırdıgnda 14 .günü geçmeden kontrole gidersek ücret ödenmiyordu
ElifKarata ozlemmerveeee19 onu hatrlamıyorum 3 sene geçti unuttum İnan ki arayıp sor istersen yarın bi operatör söyler internette var numarası
ozlemmerveeee19 ElifKarata rahatsız ediyorum ama kusura bakmayın doğum ucreti ne kadar oluyor servet beyde bir bilginiz var mı
ElifKarata ozlemmerveeee19 canım3 sene öncesinden bahsediyoum şuanki ücreti bilmiyorum ben doğum yaptımda sezaryen 500 normal doğum 1000 TL di smdi nolmustur bilmiyorum arayıp öğrenebilirsin hastaneden söylüyorlar
Passion Bende çomü servet beye gidiyorum hamileliğimin başından beri. Bu hafta sezeryan doğumum var ☺️