asyaninanneyim merhaba benim de 36 dan beri 3 cm acikligim var. 38 olduk 4 cm açıklık var. Doktor bana da dedi. Suni sancıyla baslatabilriz doğumu istersen diye . Ben biraz daha bekleyelim dedim kendi sancisiyla gelir diye. Ama bakalım 39 olunca hala gelmezse belki ben de kabul ederim suni sancıyla başlatmayı. Yani size de diyebilir suni sancıyla başlatmak için veya 40 haftaya kadar kendi sanciniz için beklemenizi de tavsiye edebilir siz sorun.