Duygusezer Haftada son derece halsiz bitkin kas ağrılı günler geçiren başka anneler de var mı aramızda ? Nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla?
Ftsolgn Duygusezer ben de bugün 30.haftanin son gunundeyim. Bende de halsizlik bugün başladı🥺🥺 karın alt bölgem de kas ağrısı gibi bir ağrı girip çıkıyor zaman zaman. Bir de bugün karnım sertleşmeye başladı🙄🙄
Leylayz Duygusezer bende 31+3 oldum inan iki gündür bende de tarif edemediğim bir halsizlik var demek ki normalmiş bu haftalarda ayrıca kaburgam ağrıyor bebek sürekli sanki sağ kaburga altına yerleşiyor🤦
Mimik Duygusezer kiyiya vurmus fok gibi uzaniyorum yatagimda… 35+5ile… basa cikmak yoook kabullenip yatmak var😅
haticeks Ftsolgn kontrole gittiğinizde doktorunuzla paylaşın bendede o haftalarda öyle oluyodu rahım ağzı uzunluğum kısalmış ciğer geliştirici falan yaptılar erken doğum riski var demişti birkaç gün hastanede yattım
Duygusezer Esra-gkl sizinki normal gibi aslında doğum yaklaşmış . Benim 10 yıl önce bir doğumum vardı . 37. Haftada bile kıpır kıpırdım.
Duygusezer Şaka gibi hallerdeyim bende , oturarak duş almalar . Nefes nefese odadan odaya geçmeler falan. Sanki çok erken gibi ama 🤨
Duygusezer Mimik tabirine bayıldım ☺️ Hiç güleceğim yoktu. Benim kan değerlerim aşırı düşmüş solgarın bir vitamin takviyesini kullanıyorum ama yetersiz sanırım
Mimik Duygusezer oyle sistim ki😆 artik dogumu dort gozle bekler oldum😅 Dozunu yukseltsin doktorun, solgar vegan oldugundan, bence receteli ilaclara gore etkisi daha geriden gelir… Ama gercekten de gebelikte vicudunla inatlasma, o ne diyorsa onu yapiver😆
Duygusezer Arkadaşlar kan değerlerinin düşüklüğü ile mücadele eden var mı peki. Ben hastanede vitamin için serum almayı düşünecek hale bile geldim diyebilirim
irem88 Kansızlık halsizlik yapar hanımlar bende bir ara öyleydim ama kan ilacıyla toparladım ağrılarım var ama halsizlik kalmadı çok şükür
Duygusezer irem88 hangi kan ilacını aldınız . Piyasadaki ilaçlar benim değerlerimi karşılamadı gitti. Ne yapacağımı şaşırdım
haticeks Duygusezer Demir eksikliği olabilir kan tahlilinizi bi yeniletin ne Var ne yok baksınlar sağlık ocağında kendi doktorunuzla da paylaşın . Bende öyle oluyordum demirim eksikmiş onu içince ne yorgunluk kaldı ne başka bişey