Haftaya carsamba sezaryenim var kızlar genel anestezi istemiyorum hem uyanamamaktan korkuyorum hemde bebeğimi görmek için spinal istiyorum.Ama oksapar kullanıyorum internette pıhtılaşma sorunu olanlara yapılamaz yazıyordu, ama bir gün önce de iğneyi bırakıyoruz.Aranızda benim gibi olan varmı acaba?doktor biliyor kullandığımı iğne bugün sordum ama hangisi sizce diye anestezi uzmanımıza detaylı sorarsın dedi şimdide internette araştırınca böyle yazıyor karışık oldu ama bilenler yazsın lütfen.