Kızlar merhaba 🌸 Aranızda beni bilenler vardır belkii.. 19 aylık bir prenses kızım varr. Kızımı normal kontrole diye gidip su azlığından suni sancıyla doğurmuştum 3 gün hastanede kalmıştım.. Devlette doğurmuştum bu arada o yüzden en son anaa kadar asla sezeryana almıyorlar.. Pazartesi yattığım hastaneden perşembe kızımla çıkmıştım. Çarşamba sabah 9da başlayan sancım saat akşam altıya kadar sürdü ve açıklışım o zamana kadar 4 cm olmuştu. Doğum hanede bol ıkınmalı kesili karnıma bastırmalı bol dikişli bir doğumum oldu. Asla 2.ye cesaret edemezdim ama Rabbimin bize sprizi oldu oğluşum. İyikide olmuş. Gelelim hikayeme bugün sabah özeldeki takipli doktoruma randevum vardı. Geçen hafta gittiğimde boynunda kordon var ama sıkı değil korkma demişti haftaya gel demişti. Bugün gittim nstye girdim ilk sonuç pek iyi gelmedi tatlı birşeyler ye gel dedi hemşire. Meyve suyu içtim çikolata yedim ve gittim. Bebek hareketlendi, az ama düzenli sancılarım vardı.. Neyse muayene için doktorumun yanına girdim. İlk olarak alttan muayene etti 2 cm açıklık var rahmini uyarıcam sen bugün doğurursun merak etme dedi. Tabi benim elim ayağım titremeye başladı. O bana teselli veriyor ben ağlayacam nerdeyse. Ultrason muayenesinde bebeğin suyu az kordon sıkılaşmış bugün sen kesin doğurcan doğurmazsan alalım bebeği filan dedi. Neyse bitti muayene hastanede de evimin tam karşısında git ye iç gel dedi. Ama ben doğumu devlette yapıcaktım zaten. Eve yürüyerek gittim. Duşa girdim hemen tabi benim sancılar geliyor. Hemde hiç aralıksız ama dayanılmayacak gibi değil. 1 saat kadar evde yürüdüm sürekli sancı geldikçe nefes egzersizi yaptım. Saat 1.30 hadi gidelim dedim eşime Konya Dr. ALİ KEMAL BELRİVANLI HAS geldik bu arada.. Açıklığa baktılar tekrar 2 cm. Tabi hayallerim yıkıldı kızımdaki gibi olucam diye. Kan testi idrar tahlili ultrason derken saat oldu 14.40 filan. Neyse beni ldaya yatırdılar nstye bağlandım. Sancım geliyor ama yine dayanılmıcak gibi değil.. En sonunda resmen vajinamın üstüne tak birşey yerleştiğini hisettim ve bu bebeğin başıydı.. Saat bu arada 3.30 filan.. Ve ondan sonra gelen sancılar.. Bu konu hakkında yorum yapmıcam Allahım herkese kuvvet versin 😂🤩 ve ebe alttan tam bakıcakken suyum boşaldı. 5 cm hadi doğum haneye dedi. İndim serum filan takıyorlar. Orda 1 saat filan sancı çektim ıkınma isteği gelince ıkın filan dediler. Ve oğlum 4 ıkınmada içimden kaydı gitti.. Allahım bu duyguyu herkese yaşatsın.. ❤️ O kadar güzel kii küçücük yanımda yatıyor şu anda..
Bu arada kesisiz oldu. Sadece oğlum gelirken yırtmış 5 dikişim filan var.. Buna da şükür kızlar. Tüm annelerimiz kolay doğumu olsunnn. Ben oğlumu 4 saatte kucağıma aldımm. Allahım bebek isteyen herkese dua ettim onlarada versin diye. Uzun oldu hikayem.. Hepinizi öpüyorum 🥰 hapyy kidste artık oğlumun ismi yazma zamanı. Kızım abla oldu 🤩🤩🤩