Kızlar ayaklarınızda şişlik ödem ve hafif ağrı oluyor mu 🥴
Merhayldrm 33 haftaya girdim olmadı çok şükür inşallah da olmaz
Merhayldrm bende oldu 31+3 oldum ben tuzlu yiyorum biraz ondan sanırım bide hareketsizim