Mkk Kızlar 18 haftalık hamileyim alerji mi oldum ne oldum bilmiyorum bir gün içinde ellerimde kollarımda ve bacaklarımın üst kısımlarında kızarıklıklar oluştu nokta nokta birsürü ve çok kaşınıyo ne yapcamı bilmiyorum neden böle oldu bilmiyorum . Bebeğe bi zararı var mıdır alejinin fln bilen var mıııı😢
Hatunnn Mkk gebelik kasintisi olabilir belki pubb diye geciyor doktora gosterin krem filan veriyor hamilelegi bagli gecici bi durum, kasidikca daha beterlesir kasimamaya calisin soguk suyla press yapabilirsiniz
Smrk 30. Haftam aynı durum bende de var ne krem ne hap fayda etti en son doktor dermatolojiye yönlerdirdi. Tahmin ediyorum ki egzamaya benziyo yarın öğrenicem İnşallah ne olduğunu. Kaşınmadan duramıyorum artık