diamond2635 Ednr_007 piraldyne çok iyi bir solüsyon oje gibi sürüyorsunuz benim de dilimde ve ağzımda sıkça çıkar
Adileeselvi Ednr_007 vallahi canım kaç doktora ciktiysam vitaminsizlik vs dediler okadar kızligimdan beri var biri sürü ilaç gargara ne yaparsam yapayım kendiliğinden geçiyor o ilaçlar sadece rahatlatmak için ama karadut şurubu nu deneyebilirsin daha iyi geliyor