SayeMom Eksiğim varsada yazarsanız çook sevinirim💐 Valizim; Bebiş için 🕊 [x] 10’lu hastane çıkışı [x] 15 tane 1 numara bez-5 tane 2 numara bez [x] 5 tane alt açma örtüsü (tek kullanım) [x] Mustela pişik kremi/1 paket ıslak mendil [x] 1 Kalın battaniye/ 2 müslin örtü [x] 3 tane 5’li takım/ 1 tane alt üst takım [x] 3 tane zıbın/ 5 tane ağız mendili [ ] Emzik/biberon Benim için🕊 [x] Göğüs kalkanı/10 tane göğüs pedi [x] 2 takım gömlek alt üst pijama/1 tane gecelik-sabahlık/terlik [x] Hastaneden çıkarken 1 eşofman takımı [x] 5 tane depend/3 külot/ 2 emzirme sütyeni/1 emzirme atleti (2 atlet daha alacağım) [ ] 1 yelek/hırka-3 çift çorap [ ] Havlu/peçete/makyaj malzemeleri/düzleşt
sansli_anne SayeMom Anamm kız çok güzel olmuş Allah sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏼🌸😇
SayeMom Elifekrem25 trendyoldan aldım canım 6 lı 25 tlye, valiz organizeri yada düzenleyici olarak yazarsan cikar💙💙
SayeMom Ayazmami https://ty.gl/q6rvhb1gl6 bu canım suan 41 tl olmus indirimi bekleyin bence baya düsüyor cünkü🥲💘
SayeMom Elfs emzirme atleti 1 tane, kendime atlet hiç yok emzirme atletinden baska, terlersem falan diye düsündüm, evim hastaneye cok uzak kullanmasamda yanımda dursun bebis esyaları diye takımları bi tık fazla koydum😌
Barlas_mom SayeMom Daha hazırlamadım ama kirli için poşet ve giymeniz için terlik aklıma bu geldi gerekliymiş 😅☺️🙏🏼 Haftaya hazırlıcam erken doğum riskim var listeden nasipleneyim bende 🥰
Barlas_mom SayeMom kızzz terlik yazıyormuş pardon 😅🙏🏼 Uykusuz geceleri yaşarken gözler çok iyi görmüyor pardon 🌝
SayeMom Barlas_mom bende öyleee yatmadan esimle 1 bardak nescafede içtim oooh sıfır uyku tam gaz devam yatakta sağ sol yellenmeye 🤣🤣
Barlas_mom SayeMom Ben artık gündüzleri sızmaya başladım geceleri reflü olmaya başladı çok kötü bir de sık WC ye kalk uyku denen birşey kalmadı 🤷🏻♀️ Sabrediyorum ne yapayım 28+4 daha doğuma var ama riskli gebelikten erken doğma olasılığı olduğu için hastane çantamı hazır edicem bende 🤷🏻♀️🙈 inşallah zamanında gelirler sağlıklaaaa 🥰🌸
Barlas_mom SayeMom Benim sezeryan gibi görünüyor o yüzden komposto ve kahve de koyucam yanıma. Senin normal ise gerek yok herhalde ☺️