Yenidoğan 22 günlük bebeğim var maalesef gaz sancısından uyuyamıyor devamlı emmek istiyor ama göğsüm kopacak artık ne emiyor emmiyor anlamıyorum bibs emziğimiz var bugün verdim emiyor sevdi ama uyumak üzereyken ağzından düşürüp uyanıyor. Avent kullananlar yorum yapabilir mi ya da bibs böyle mi?