Arkadaşlar kontrollerim için Ankara Şehir Hastanesine gidiyorum ne doğru dürüst bebeğin gelişimi ile ilgili veriyorlar ne ultrason görüntüsü, 28 haftalık gebeyim bebeğin kilosunu söylemediler şimdiye kadar hiç hep farklı doktor denk geliyo genelde asistan, inşallah doğumda da asistanlar girmiyordum, Sezeryan olucam çünkü, aynı durumdan muzdarip olan var mı