Bugun ilk defa devlet hastanesinde muayene oldum 10+6 gebeliğim nornalde özel hastaneye gidiyorum doktorum ikili test istedi bende ön muayene için bugun devlet hastanesine gittim doktor muayene etti daha sonra hamilelikte yaptığım tahlilleri görmek istedi e nabizdan gösterdim tshı cok yüksek buldu kendi doktorum sorun yok demişti bilgisi olan var mi acaba modum çok düştü korktum açıkçası 😔 yarin tahlil vermemi rica etti