Kızlarrr. 35.haftanin içindeyim. Dün Dr artık doğabilir derken ki dün muayene yaptı 1 cm açıklığım ve sancim vardı. Bugün kahverengi lekeleme var diye geldim nst de sancım çıktı açılmamam 2 cm Olmuş. Ciğer geliştirici iğne ve doğum geciktirici hap verdi yatış yaptı hastaneye. Sizce gerek var mıydı. Ben keşke doğum olsaydı diyorum ve modum çok düştü. Çok gerildim stres yaptım