Kızlar el parmaklarının üç tanesinin ucunda kızarıklık var tırnaklarının kenarında yeşilimsi birseyler biraz da şişlik oluştu dünden bu yana oglumun iki yaşında daha ,ne yapabilirim doğal bir öneriniz var mı ( elleri de hep ağzında bu konuda da neler yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum)