İyi akşamlar kızlar ; Ben 2 kez düşük yaptım 1. si 7 haftalık 2. Sini 4,5 aylıkken erken açılmayla doğurdum bebeğimi doktora gittimde tekrar gebe kaldığımda serklaj dikişi atacağını söyledi . 9 kasımda düşük yaptım doktor bana hiç beklemene gerek yok ultrasonun temiz cıktı dedi ama çevremde herkez beklemem gerektğini söyluyor bende bir kaç aydaha beklemekten yanayım ama siz ne kadar süre beklediniz kaç ay sonra tekrar gebe kaldınız bilgi verirmisiniz ?