DilanKocc benimde Eylül’ün ilk yada ikinci hafta başı doğumum, kaç kilo doğacağını bilmediğimiz için 2-3 adet aldık sonuçta şehir merkezindeyiz acil ihtiyaç olursa eşim gidip alır diye abartmadık açıkçası. Birde bebekler çabuk büyüyor giydiremeceğimiz birşeyide almak istemedik. En çok ağız mendili, pazen battaniye, ıslak mendil aldık.