Hamileliğimi farkettiğim günden beri kasıklarımda batma ve ağrı vardı. Bu ağrılar artık bitmeyen regl sancısına dönüştü, 2 doktora gidiyorum 2 si de düşük riski olduğu için bu ağrıların olduğunu söylüyor. her an regl olacakmışım gibi hissediyorum. 7 haftalık gebeliğim ;progestan iğne oluyorum 3 günde bir, aynı durumu yaşayan oldu mu? ne zamana geçecek bu ağrılar